HEJ

Skrivet den: 2012-04-22 kl. 22:12:22 / Kategori: Allmänt

Nu har jag av oklar anledning fått i uppgift att gagga en massa skit här. Typ efter match, före match men inte under match för då spelar jag förhoppningsvis. Referat kommer att skrivas av min mamma då jag inte vill fokusera på vilka som gör assist och mål när jag själv lirar. Ni behöver dock inte vara oroliga för att min mor kommer vara partisk gällande mig då hon nästan aldrig är nöjd med mina prestationer.


För övrigt tänkte jag köra lite intervjuer här inom kort med 5 frågor på några spelare för att folk ska få en bild över vilka vi är och vad vi vill.


FORZA WÄ



Med vänliga hälsningar Nadja


PS. Dessi, fixa designen, det lite knackigt ut. DS.


Kommentarer
Postat av: Dessi

jag ska, när ork infinner sig. Räkna inte med de..

2012-04-22 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0