Bloggas från tåget Växjö-Hässleholm! Nu si...

Skrivet den: 2012-04-23 kl. 17:37:59 / Kategori: Allmänt

Bloggas från tåget Växjö-Hässleholm! Nu sitter jag här igen, tåget lämnar Växjö när vi har fått grönt ljus.. ( inte fanken vet man när det blir..) jag har ju inte haft tur med resandet till träningen såhär länge men förhoppningsvis blir det bättre! Om en timme är man i Hässleholm, sedan hämtar Lasse mig för vidare färd mot Wä! Sedan är man tillbaka i Växjö vid 00.00 för att sedan ta bilen ut till det tillfälliga boendet 7km bort i Skyr. Men vad gör man inte för brudarna i Wä IF! Jag fortsätter njuta av gårdagens någorlunda lätta vinst mot Vittsjö. Vi gjorde ju så många mål att inte ens måltavlan orkade med att visa slutresultatet 11-0. Kan inte komma på när den senaste gången var som vi bjöd på ett sådant målkalas, tror inte det någonsin har hänt under min tid i Wä!?! Nej, nu ska det krängas keso med banan å flörtas lite med tågpersonalen innan det blir dags för träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0